zondag 16 september 2012

gaat hier goed

Ik ben nu al een week naar school geweest.
Het is super maar moeilijk om alles te verstaan.
Hier is het nog warm (25 graden) en nog steeds geen wolken.
Het eten is hier zeer lekker, ondanks de straffe smaak van de kazen...
Ook de familie is heel leuk !

School begint om 8 uur, 9 uur of 10 uur, afhankelijk van de dag.
Dan is de klas ook verdeeld in 2 groepen, die soms verschillende lessen heben.
verder heb je week A en week B, die elkaar afwisselen.
Afhankelijk van de week hebben we andere lessen.
Voor de lessen Spaans, dat ik niet volg, is de klas verdeeld in 3 groepen, die elk 2 uur Spaans hebben.

Mijn lessenrooster lijkt meer op een puzzel dan op iets anders..
Ik heb vaak tussen 2 lessen een uur vrij en mijn school eindigt niet altijd op hetzelfde uur...
En dan hebben ze ook lessen die anderhalf uur duren ofzo...
Moeilijk allemaal hoor !!!

Verder nieuws volgt nog...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten